dimanche 28 avril 2013

London Day 1

Premiere journee a Londres, l'occasion de se balader dans Regent Park, de chiner a Camden, de faire une ruee chez Topshop, faire du shopping sur Oxford Street ( je vais vous montrer toutes mes trouvailles hihi!!!). Mais aussi l'occasion de prendre un enorme English breakfast, de gouter les delicieux cupcakes de Primrose Bakery et de prendre un afternoon tea chez Fortnum and Mason.
En bref une journee bien remplie! La suite demain.

Veste/Jacket: Zadig et Voltaire
Jeans: Ba&sh
Pochette/Clutch: Zara
Sneakers: Converse
Lunettes/Sunglasses: Persol

First day in London, time for a walk in Regent Park, to do some vintage shopping at Camden Market,to run to Topshop, do do some shopping on Oxford Street ( i'll show you all I bought hihi!!). But it is also a great day to have a huge English breakfast, to taste the wonderfull cupcakes from Primrose bakery and to sip a cup of tea at Fortnum and Mason.
In a word it was a great day! The rest tomorow!

















1 commentaire:

  1. J'adore la robe et le short que tu as acheté !
    La boutique de cakes à l'air trop chou :)
    Bisous

    RépondreSupprimer

J'adore lire vos commentaires! Alors commentez et suivez moi sur twitter @Claudi nesblog!!! Bisous

I love reading your comments!! So please send a comment or follow me on twitter @Claudinesblog! xoxo